فروشنده قطعات یدکی کاترپیلار

فروشنده قطعات یدکی کاترپیلار

 

 

 قطعات یدکی کاترپیلار

فروشنده قطعات یدکی کاترپیلار
خرید و فروش لوازم گیربکس کاترپیلار
کاترپیلار نامی آشنا در صنعت تولید ماشین آلات کشاورزی و تجهیزات سنگین در جهان است. این ابر شرکت آمریکایی با چندین دهه فعالیت در ساخت لوازم و قطعات خودروهای سنگین توانسته است بخش اعظمی از بازار ماشین آلات عمرانی جهان را از آن خود کند.

بخش اعظمی از قطعات و لوازم این کمپانی به منظور انجام پروژه های بزرگ عمران شهری از قبیل؛ راهسازی، حمل و نقل، جنگل داری و خاک برداری استفاده می شود. همچنین؛ برخی از قطعات و لوازم کاترپیلار نیز نقش مهمی را در جنگ های جهانی ایفا کردند.

بلدوزر کاترپیلار یکی از محصولات این شرکت میباشد که برای ساخت آن از بهترین قطعات استفاده شده است. به طور کلی قطعات بلدوزر باید با متریال و همچنین دستگاه های مجهزی ساخته شوند تا کیفیت بالایی داشته باشند.

یکی از نکاتی که باید در مورد نگهداری و سرویس قطعات در نظر بگیرید این است که در صورت خرابی از قطعه اصل برای جایگزینی استفاده نمایید و از خرید قطعات غیر اصل حتی با قیمت کمتر خودداری نمایید

قطعات کاترپیلار تقلبی بسیار زیادی وجود دارند که در بسیاری از فروشگاه های سراسر کشور و بازار به نام اصل بفروش میرسند. راه های زیادی برای تشخیص اصل و یا تقلبی بودن لوازم یدکی کاترپیلار وجود ندارد و باید نسبت به تجربه و یا اطمینانی که از فروشنده دارید خرید خود را انجام دهید

علاوه بر قطعات فوق و به دلیل برخورداری از نیروهای متخصص، این شرکت قادر است سفارشات ویژه برندهای مختلف را بر اساس تقاضای مشتریان تامین کند.به همین منظور شما می توانید برای مشاوره رایگان و در خواست های خود با شماره های زیر تماس بگیرید.

فروشنده انواع قطعات یدکی ماشین آلات راهسازی کاترپیلار و کوماتسو
فروش لوازم موتوری کاترپیلار
فروش لوازم گیربکس کاترپیلار
فروشنده انواع کاسه نمد پکینگ اورینگ های صنعتی وراهسازی
فروشنده انواع لاستیکهای سنگین.نیمه سنگین.سبک
فروشنده انواع شیلنگهای فشارشکن.هیدرولیکی.ترمز.کلاچ
فروشنده انواع توربین گیربکس .کرانویل.پینیون.پلوس انواع ماشین آلات سنگین ونیمه سنگین
فروشنده انواع تسمه های دنده ای.ساده.دور متغیر.شیاری وتایمینگ

Adminمشاهده نوشته ها

فروش قطعات ماشین آلات راهسازی .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *